Monday, July 11, 2011

matohu

Transparent vol.03で、2009 A/Wのコレクション、「かぶきもの」の特集を作らせて頂きました。
本当に素敵な作品です。
Transparent03のテーマは"move"でした。
デザイナーの掘畑さんと関口さんのお話は本当に興味深く、心に残る撮影でした。
本当に東京コレクションで作品を発表し、日本を代表するブランドのデザイナーのお二人に、ご協力頂き、今でも心から感謝します!

そのmatohuさんの直営店が表参道近くにオープンするとお便りを頂きました。
オープンは7月15日(金)だそうです。
この週末に東京に行く予定をしていましたので早速お邪魔してみたいと思います!
matohuの世界感、本当に素敵なんです。うっとりする!


In Transparent vol.03, we featured a fashion brand called "matofu".
It was collection of 2009 A / W.
All pieces we borrowed for the photo shooting were so beautiful.
Mr.Horihata and Ms.Sekiguchi's thought about their design was very interesting.
and the photo shooting became the one of my memorable shoot.

last week I recieved a card from Matohu and it tells me that they will open the shop in Omotesandou in Tokyo in the 15 th of July.

I am going to Tokyo this weekend.
I am thinking to visit their brand new shop as well!
the atmosphere the matohu makes are great!

matohu

No comments:

Post a Comment