Tuesday, February 1, 2011

hym 2011 S/S

昨日、ドメスティクのメンズブランドのhymの2011S/Sを撮影させて頂きました。
Transparet04に参加して頂いたヘアメイクさんとご一緒させて頂き、18時スタートのちょっと遅い撮影でした。カット数もかなりありましたが、なんとか終了。
楽しくお仕事させて頂きました。スタッフのみなさんデザーナーさんthank you♡
近々hymウェブサイトにて公開される予定です!
次回号では是非誌面にてご紹介させて頂きたいと思います。
photo: Ayami Terauchi / hair make-up:Kaoru Niro / stylist : Masao Asano / model : Gosha

Yesterday I did photo shooting for domestic men's brand "hym".
I worked with a hair/make-up artist who contribute for Transparent 04.
the photo shooting started from 6pm. and we had to shoot many many photos but it was fun job.
thanks for all crews and the designer of hym.
the original photos will be uploaded soon on hym website!
we hope that we will introduce this brand in next issue.

hym
http://www.hym-bld.com/

No comments:

Post a Comment