Thursday, October 7, 2010

you are so naughty!

ジョークです。彼はとってもsweetでした。Transparent issue04に登場するモデル君。
この子は昔から知ってるけど本当にいい子...
撮影終わって大暴れでしたが...

今日、入稿が終わりました。

もうすぐTransparent issue04 "my sweet heart"が出来上がります。
あまり寝れない日々が続いて、データの事など不安だらけでしたが、今はとてもエキサイティングです。
それに今は次の事が考え始められる!

素敵です。

でもその前に貯めてるお仕事に手をつけないと...

と言う訳で今夜ももう起きてる間に日付が変わってしまいました...



you are so naughty boy.
no, it's not true.

he is the most lovely kid I've ever met before.
he make me a maccha tea after the photo shoot...how sweet he is!

today I finished the new issue of our magazine. it will be released in a week!
I was so busy and nervous for the many things but now I am so excited!
now i can start new things and I can't wait to start!

but actually I leave some work to do... while I was busy for my magazine...
never mind!
because that work will be fun as well

No comments:

Post a Comment