Saturday, October 30, 2010

new collection

私は雑誌が好きです。
オンラインの本屋さんで見つけた海外からの雑誌です。
新しくコレクションに加えました。

とってもステキです。一つはかっこ良くって一つはキュート。

イギリスとNY発信。

私もがんばらないと〜!

今日は展示会にお邪魔してきました。
四角い布をあわせて作った衣装がとてもきれいでした。
舞台衣装などでも活躍されているデザイナー"SEN"

ショーのビデオなどとても面白かったです!

明日は大阪で開催中のmatohuさんの展示会にお邪魔する予定!
昼間は今回スウィートなケーキを作ってくれたlilialさんの参加してるものづくりのイベントへ!(ダイエットのため自転車で多分片道40分くらい)


I love magazines!
that's why I started making one myself.

These are the magazines I found online bookshop....both of them are awesome.
One is from NY and the other one is from England. English one has great photography and NY one has some collages that are so cute.
I put them in my magazine collection!
I am so happy to find those!

Today I visited an exhibition of the clothing designer "SEN".
The designer works for plays and dance stages as well.
Great stuff.

Tomorrow I am probably going to visit a show of "matohu".
before that I will visit an event of craft and food!

very exciting!



No comments:

Post a Comment