Tuesday, March 22, 2011

the land of the rising sun

東北関東大地震の被災者のみなさんには、心からのお見舞いを申し上げます。
被災地の一日も早い復興をお祈り致します。

地震発生から早くも1週間以上が経ちました。
まだまだ寒さも厳しく食料物資が不足しているとの報道が毎日流れ、本当に心苦しいです。
私たちに出来る事は限られているかもしれませんが、思いは被災者の人達といつも一緒に、日々の生活を元気一杯送りたいと思っています。

私の居る関西は、被災地から遠く離れていますが、海外から沢山メッセージを頂きました。
本当に、ありがたい事です。心がなんだか落ち込んでしまってましたがジョークで笑わせてくれる遠く離れた友達たち。
こころが暖まりました。

ありがとう、地球のみなさん。

被災地での復興に向けてご協力ください。
日本赤十字社では東北関東大地震義援金を募ってます。郵便局などで募金出来ます!
日本赤十字社



Thanks Keith Kenniff. this music is really beautiful....

My heart goes out to all the people who lost their beloved person and houses by earthquake in northern Japan.

it has been happened quite far from where I live, but I recieved so many warm messages from friends in overseas...

thanks world....

the people in disaster area are still suffering.
please donate to support them.
some of my friends made a fundraising site. if you are looking for how to donate...

http://www.mercycorps.org/fundraising/michaelbello
http://www.gofundraise.com.au/page/KellyAya

or donate via red cross....thanks again.

Love from Japan xx

2 comments: