Friday, April 1, 2011

what's wrong with "too sexy"?

先月、Les Nuit Sayuri Yamazakiの展示会にお邪魔してきました。
国内外からセレクトされた洋服と下着の展示会でしたが、そこで最も心が躍ったのがゴージャスでセクシーで、でもキュートな下着がディスプレイされているのを見た時でした。
女に生まれて良かった♪
Transparent vol04ではパンツの特集をしました。こちらはなかなか可愛くってシュールです。
写真はオーバドゥの2011スプリング/サマーコレクションの作品。

次回の展示会も楽しみです♡


I have been to a showcase of " Les Nuit Sayuri Yamazaki".
There were so many great pieces that Ms. Sayuri Yamazaki collected. There were some beautiful lingeries. and they fascinated me a lot!

If you looked at Transparent vol.04 you could see some cute panties in it.

this is from Aubade 2011 S/S collection.

Can't wait for next her showcase!



No comments:

Post a Comment