Thursday, November 18, 2010

panties from Sweden!

私は下着が大好きです。その下着好きがこうじてTransparent vol.04では
下着の特集ページがあります。
スェーデンのランジェリーブランドMade by Noemiはこの企画のために世界中の下着ブランド
のデザイナーさんを探していたときに知ったブランドですがシンプルでとても素敵です。
詳しい事は、是非Transparentの下着のコラムで!
写真で拝見したデザイナーさんはとってもキュートな女性です。
彼女のブログで私が送らせて頂いた最新号が到着したと言う記事がありました。
感激!
スェーデン語で書かれてるので良くわからないのですが、翻訳ソフトに掛けてみたところ
多分(翻訳ソフトって余計に混乱します)朝オフィスに行くと、机の上にはくだらない広告の手紙の山で一杯でうんざりするんだけど、今日は違いました。日本で発行されてる雑誌Transparentが届いていて、その日一日がとてもHappyな日になりました、Ayami 素敵な一日を作ってくれてありがとう。的な...とにかく、私の方こそとてもシュールでキュートなページが出来上がって、こんな風にブログで言ってくれてるなんてとっても嬉しくって一日がスペシャルなものになりました。Thaks Noemi xx


I love lingerie!

So I made the feature of lingerie on my magazine.
"Made by Noemi" is the lingerie brand in Sweden which I found on internet when I was looking for lingerie designer all over the world.

her design lingerie are simple but very cute. and very photogenic.

very happily she wrote about my magazine on her blog. I can't understand Swedish...I use online translation and checked them.
It makes me always confused but I understood some. anyways the article made me smile and also made my day special!

Thanks Noemi xx

Made by Noemi
http://www.madebynoemi.com

No comments:

Post a Comment