Wednesday, September 8, 2010

shoot shoot shoot!

transparent magazine大忙しの1日でした。
撮影が2つ同時進行で行われました。

1つは私がアートディレクターとして参加、自然光がステキで楽器が沢山ある
楽しいスタジオで男女二人のとっても艶っぽい写真を。

もう1つは屋外で、スタッフでメイクアップアーティストのAさんがヘアメイクを担当。
なんともキュートな作品を。

まだまだ大阪は暑くて撮影準備などなど大変でしたが、とっても楽しい撮影になりましたよ。



Yesterday We Transparent Magazine had a really big day .
we had two photo shoots in same time at different places....

one of them was the fashion page of a sexy couple...
and the other one was a very cute sporty type of photos...

Here in Osaka the weather is still terribly hot so we had a tough time for preparing .
but the end of the day we were all happy with those photos!

No comments:

Post a Comment