Friday, August 20, 2010

Grace and my new idea book

今日は、カメラマンさんから紹介していただいたメイクさんにお会いしてきました。
息苦しい程の暑さの中、わざわざ出て来てもらって...

とても良い出会いで、撮影がうまく行く様に私も準備をしっかりしないと!

ミーティングの後、新しいidea帳を買いました。MOLESKINEの黒いノートです。
1ページ目には妹のマネをしてGrace Coddingtonの写真を貼りました。
私も大好き!

この人は本当にファッション写真が好きなんだな〜
私もこの人の様なセンスの持ち主になりたい!
I met a new hair/make-up artist today...
it was a great meeting... and she was a lovely girl!

but I can't stand this heat...it is even difficult to breathe....

after meeting i bought a new idea notebook.
It's MOLESKINE black notebook.
I put a picture of Grace Coddington on the first page...
She is amazing! I love her work!



No comments:

Post a Comment